Mengenai - ,hand bags,luggage,purse,shoulder bag,leather backpack,clutch,skull,backpacks,backpacks Selamat datang ke laman web rasmi bagasi.

Blog English

Whatsapp E-mel: bags,,makeup case,111 rumah produk Luggage lembut luggages Ruang keras Classic Luggage beg troli Backpack Students backpack Leisure backpack Business backpack Military backpack Hiking backpack Kids backpack Cooler backpack Diaper backpack Bags beg Pilot beg komputer riba beg pinggang Travel Beg Pouch mumia beg Sports bag Rattan bag Man’s bag Canvas bag Chest bag Wallet Briefcase Women bag Women Handbag Women handbag set Others product Bagasi Cover & Belt Fashion fanny pack Shopping bag Storage bag / Toiletry bag Clutch bag Office & education products Gel pen Notebook Calculator Document folder Stapler Staples Paper cutter Household products Toilet paper Coat Hanger Garbage bag Umbrella Scissors Knife and fork Fan Creative lamp FAQ
mengenai

mengenai


Baoding Baigou beg Leather Goods Co.Ltd adalah pengilang profesional yang terlibat dalam pembangunan, pengeluaran, jualan dan eksport Nylon beg troli, PU bagasi dan PC / ABS beg beg galas yang mempunyai lebih daripada 18 tahun pengalaman.

Di bawah bimbingan pengurus Presiden Cik Li pasukan jabatan berkembang secara berterusan kerana pengalaman beliau dalam bidang bagasi.

Syarikat mempunyai Langchao Balmatik sebagai jenama mereka sendiri dan bekerjasama dengan beberapa pembeli jenama terkenal.

Pada produk, standard kualiti yang ketat adalah ditubuhkan dari pembangunan untuk pengeluaran untuk membuat produk untuk menjadi yang terbaik. Pada perkhidmatan, pelanggan yang berbeza dari pelbagai negara dan kawasan berpuas hati sepanjang masa.

Syarikat terus dengan masa dan melakukan inovasi berasaskan pasaran. Produk menukar kepada pelbagai katagori bukan hanya satu jenis. pesanan peribadi boleh diterima bukannya pesanan massa sahaja.

Berdedikasi untuk menawarkan pelanggan produk terbaik dan perkhidmatan, motto kami adalah "Dengan Platform kami untuk Puaskan Lebih People, Dengan Produk Kami Dapat Manfaat Pelanggan"!

"Membuat setiap produk dengan teliti, Berkhidmat setiap pelanggan dengan penuh perhatian" adalah arah pasukan Tianshangxing. produk harga terbaik berkualiti tinggi adalah matlamat abadi sedang bekerja. Kami percaya bahawa sekumpulan orang dengan matlamat dan impian akan mewujudkan keajaiban. Marilah kita berganding bahu dan membuat bersama-sama pencapaian yang besar. Kita dalam perjalanan sepanjang masa!

Factory address: jalan NO.12 Yanling, Qunyu jalan, mesin CT taman perindustrian, bandar Baigou, (bandar Gaobeidian) Bandar wilayah China.

Lapangan Terbang terdekat: Lapangan terbang Tianjin Binhai (atau lapangan terbang modal Beijing)

Ia mengambil masa 3 jam dari lapangan terbang TIANJIN atau BEIJING ke kilang dengan kereta

stesen berdekatan: stesen Baigou (atau stesen timur Gaobeidian)

Ia mengambil masa 20minutes dari Baigou stationt ke kilang dengan kereta

Ia mengambil masa 40minutes dari stesen timur Gaobeidian ke kilang dengan kereta

Kilang kenalan seseorang: Mr. Allen (pengurus jualan)

Cara Mudah Alih NO .: 0086

Whatsapp number: 0086+

Wechat number: 0086+

Skype: live:

Email:  b

Write your message here and send it to us

mengenai